שלחו לנו הודעה

סוגי יחידות: בית עץ זוגי משפחתי, בית עץ זוגי בלבד, משפחתיים
מתאים למי שמחפשים: למשפחות , לזוגות , אקולוגיים , גיי פרנדלי

הבית של יעל - בקתות עץ במושב בצת בגליל

במרחק דקות מראש הנקרה ומחוף אכזיב היפהפה, בפינה קסומה בלב מטעי האבוקדו, ממוקמות 5 בתי עץ משפחתיים ו-2 בקתות עץ זוגיות רומנטיות,

המקום שלנו מתאים במיוחד לציין אירועים מיוחדים בחייכם.
לכל אחד מאיתנו תאריכים מסוימים שלא היינו רוצים שיעברו בלא כלום
ימי הולדת, נישואים, אורחים הבאים מחו"ל, החלמה של אדם יקר ממחלה ועוד...
אלה ההזדמנויות לומר לאהובינו כמה אנחנו אוהבים אותם

✔ בקתת עץ
✔ ג`קוזי זוגי בחדר
✔ זוגי/משפחתי
בכל בקתה 2 חדרים, בכל חדר טלויזיה מחוברת ל YES. בחדר ההורים DVD וג`קוזי זוגי. בחדר הילדים ספה רחבה ונוחה, נפתחת ל-2 מיטות הניתנות להפרדה, ואפשר להוסיף מזרן או לול לילד שלישי..מטבחון מאובזר , מזגן, אח עצים.
סוג החדר: בית עץ זוגי בלבד
מס’ יחידות : 2

זוג החל מ : 1400 ₪
✔ WIFI
✔ בקתת עץ
✔ TV
✔ זוגות בלבד
בבקתה הזוגית - מיטה גדולה ומפנקת , מוצעת בכלי מיטה בצבע שמנת , כריות רכות ושמיכת פוך חמה . ג`קוזי ענק עגול , מוקף חלונות גדולים , נרות ותכשירי גוף איכותיים . מטבחון מאובזר היטיב, פינת ישיבה נוחה ,כיבוד של עוגה תוצרת בית, פירות , יין וכמובן סוגים שונים של קפה, תה וחלב . מזגן, אח עצים, TV+DVD וסרטים.
סוג החדר: משפחתיים
מס’ יחידות : 1

יחידה-חדר החל מ : 3200 ₪
בקתה גדולה עם פרטיות מרבית, חצר פרטית, חניה פרטית שלושה חדרי שינה נפרדים, סלון ופינת אוכל ל-ביחד. מטבח מאובזר חדרים ממוזגים,טלויזיה בלווין. לזוגות בחורף קמין עצים בסלון. אפשרות לברביקיו בחצר.

במתחם ובסביבתו

פסח שני

לג בעומר

חוות דעת

לתשומת לבך: אתר צימר לא מפרסם ביקורות גולשים אלא המלצות בלבד. חוות הדעת נכתבות ע"י הגולשים, ואין אתר צימר לוקח אחריות על תוכנן.

כתיבת חוות דעת על הבית של יעל בקתות עץ

חובה למלא את כל השדות

* דירוג הניקיון:
* איכות השירות:
* התאמה האתר למציאות:
* תמורה הולמת למחיר:
* דירוג כולל:

לידיעתך: אנו שומרים על פרטיותך. כתובת הדוא"ל ומספר הטלפון שלך לא יפורסמו באתר. פרסום חוות הדעת יאושר רק לאחר אימות של החברה. לחברה יש את הזכות שלא לפרסם חוות דעת, ו/או לבצע שינויים בעריכה. מסיבות משפטיות, החברה תפרסם המלצות בלבד; ביקורות יועברו לטיפול ישיר של החברה מול המפרסמים.

X סגירה
חוות דעת
התארחנו מספר משפחות בסוף השבוע האחרון.
המקום מקסים, הארוח נהדר,מומלץ בחום!!!!
נועם שינקמן, 8/8/2021
מומלץ בחום
מקום נעים רגוע נקי מאוד
אדית נחומסון, 6/9/2020
חוות דעת
היה נפלא, מקום פסטורלי ושקט. פינקו אותנו ביין ובעוגיות כשהגענו, הקמין היה דולק והוסיף לחום ולאווירה. המליצו על ארוחת בוקר של ענת שהייתה מעולה ומפנקת
עינב, 4/2/2018
לנפוש בתוך ציור
המיקום שקט בתוך המטע הצימר יפיפה נעים ונקי ממש ממש נקי ומתוחזק . כיבוד טעים, אירוח עם חיוך של רינה היה מושלם.
פנינה ציון, 5/6/2016
סוף שבוע נפלא בבית של יעל
רינה ואשר תודה רבה על האירוח הנפלא! דאגו לכל פרט על מנת שהחופשה תהיה מושלמת, הבקתה היתה יפיפייה וטובלת בירוק; ארוחת הבוקר היתה הכי טובה שאכלנו! ממליצים בחום להתארח אצל הבית של יעל.
מיכל פלוטניצקי, 28/5/2014
המלצה
לרינה ואשר שלום רב! מאד מאד נהנינו מהביקור אצלכם. האירוח שלכם מעולה. החדרים יפים, נוחים ומצוידים היטב. הדשא עם הנדנדות, הערסל ורהוט לארוחה היה אתר מרכזי בשבת.. המגרש לכדורסל היה בשימוש רב. ארוחות הבקר היו עשירות, מגוונות וטעימות להפליא.
ביקור אצלכם הוא חלום לשלושת הדורות.
פולין ויצחק אבט, 24/11/2013
חוויה משפחתית נפלאה
חגגנו בסופ"ש האחרון יום הולדת 80 לאמא עם הנכדים. אכלסנו את כל 7 הבקתות (14 איש), כך שהמקום היה כולו שלנו. זהו פשוט המקום המושלם לארועים מסוג זה. מקום יפיפה, שיש בו את כל מה שצריך, וארוח נפלא של רינה ואשר. אנחנו כבר המלצנו לחברים.
תודה על הכל ולהתראות בשמחות, אירית והמשפחה כולה
אירית ילובסקי, 13/8/2012
חוויה זוגית מפנקת
שהינו בבקתה הרומנטית לסופ"ש ביולי. האירוח מושלם - מפנק אך בלתי מורגש. הבקתה מבודדת, מצוידת - היה פשוט תענוג. למי שמחפש שקט, שלווה, בידוד - אני מאד שמח שבחרתי בצימר הזה, ואין לי ספק שאחזור שוב. רינה ואשר - תודה רבה!
אופיר קולר, 7/7/2012
סופשבוע מדהים
זה האתר השני שבו אני נותנת את חוות דעתי על המקום, כי אני מרגישה שאני פשוט חייבת, תודה על סופשבוע מדהים, צימר מקסים, סביבה יפהפיה לטייל בה ורינה ואשר המקסימים ביותר שדאגו לשירות א'א'.
סיון יוסף, 25/2/2012
חוויה נעימה
באוגוסט האחרון הגענו שלוש משפחות עם ילדים לבלות את סוף חופשת הקיץ. הגענו אחרי נסיעה די ארוכה ומיד התקבלנו בחיוך מרגיע. נכנסנו לצימרים נקיים ונעימים, מאובזרים בכל הנידרש.במקרר גילינו הפתעות טעימות.רינה הגישה ארוחות בוקר מגוונות וטעימות. נהננו מאוד מהשהייה, שכל בוקר לאחר ארוחת הבוקר היה 'קשה' לצאת מהמיתחם לטיול קצר בסביבה. היה נעים לשבת עד שעות מאוחרות בחוץ בזמן שהילדים שיחקו בשטח הדשא המטופח.
תמי יעקובי, 7/10/2011
פשוט מדהים
בילינו בסוף השבוע האחרון בבית של יעל, פשוט מדהים ומומלץ - צימר נקי ומטופח, כזה שכיף לעשות שימוש במטבחון- פינוקים במקרר, עוגיות נהדרות וגולת הכותרת "ארוחת הבוקר" המהממתתתת באמת אין דברים כאלה ביקרנו בהרבה צימרים ואין כזאת ארוחת בוקר, רינה ואשר כל הכבוד!!!!!
נורית אזולאי, 2/10/2011
תודה
לאשר ורינה גרוס
תודה על ירח דבש מעולה אחרי 23 שנה על ארוח מעולה כיד המלך על חום ביתי ונעים על צימר נקי ונעים על ארוחות בוקר מפנקת שהספיקה לנו לכל היום ועל ארוח מהנה לכל רגע הארוח היה בין התאריכים 22.7.11 עד 28.7.11
מיכאל והילה אלון , 29/7/2011
עונג צרוף
הגענו להתארח בבית של יעל ב2932010 עד 313317 משפחות14 מבוגרים ו 9 ילדים לחופשה חלומית התקבלנו באהבה הצימרים יפים נחים נקיים ומאובזרים היטב החצר מטופחת חגגנו את ליל הסדר בחדר האוכל כאשר רינה ואשר האנשים המקסימים האלה ארחו לנו שולחן ענק עם מפות לבנות כוסות ליין ו 2 בקבוקי יין וכבר הבנו לאן הגענו נעים היה להכנס לחדרים כשחיכו לנו עוגיות ופקאנים בצימר פירות וממתקים במקרר פשוט היה מושלם ארוחת הבוקר היתה מושלמת ומושקעת מכל הלב האוירה היתה רגועה ונינוחה כמו שצייינתי עונג צרוף מיד שחזרנו המלצנו לכל מי שפגשנו אנחנו בודאי עוד נחזור לשם תודה ענקית לרינה ואשר על היחס והפינוק שהרעיפו עלינו
מרי שושני, 6/4/2010
חופשה נפלאה
חגגנו ביחד עם 4 ילדנו ובני זוגם
ונהננו מכל רגע מהצימרים המקסימים ומהיחס,החמימות וארוחות הבוקר של רינה ואשר.
התכנית היתה לטייל אך כמעט לא זזנו מהמקום שמשרה נירוונה אמיתית.
מומלץ ביותר לקבוצות או משפחות בזכות מעגל הצימרים סביב דשא גדול עם כסאות ומנגל גדול.
יהודית מור, 14/10/2009
ותודתנו לכם רינה ואשר ברוד
רמי קוגל, 28/8/2009
כיף להתכרבל- בבית של יעל
לפני שעות אחדות חזרנו מהצימר של אשר ורינה בבצת- "הבית של יעל". ברצוננו להודות לרינה ואשר על האירוח הנפלא ועל היחס החם. כל צורך שהתעורר במהלך החופשה קיבל מענה מיידי ומתחשב ואנו - משפחות סרור,שנהב ושושנה רוצים להודות לכם על הכל. אין ספק שצימר באיזור יהיה שוב אצלכם.
שוב מזל טוב להולדת הנכד- מי יתן ויהיו רק שמחות וסיבות טובות להגיע אליכם שוב ושוב.
בברכה חנה
חנה סרור, 20/7/2008
אנו אורחים קבועים בבית של יעל משפחה עם ילדים. הארוח מצוין,ארוחת הבוקר מיוחדת
האתר ירוק ,אסטתי , בקיצור הנאה שלמה.
נעמי פר', 11/7/2008
הנאה צרופה
זו הפעם הראשונה בה אנו מאתרים צימר דרך האינטרנט ומקבלים את מה שראינו ואפילו יותר.
הצימרים ענו על הציפיות של כולנו - ההורים והילדים מגיל 4 ועד 15.
ארוחת הבוקר - ללא מילים. שפע מגוון מאוד,וטעים.
והחשוב מכל - היחס החם.

עד עכישו לא חזרנו למקום בו היינו מתוך רצון לחוות עוד.
הפעם אנחנו בטוחים שנחזור.
מיכל בר, 9/6/2008
כיף לי להמליץ על הבית של יעל
לחגיגת יום ההולדת ה-60 של אבי, תכננו לנסוע כל המשפחה לצימרים בצפון. כיוון שמדובר היה בהפתעה ומאורע די נדיר במשפחתי, היה לנו דרישות וקריטריונים שהקשו מאוד על החיפוש.
הבית של יעל הגשים את כל מה שחיפשנו.
תפסנו 4 צימרים סביב כיכר הדשא היפיפייה. כשהגענו בערב הקר, האח בצימרים כבר היה דלוק.
בבוקר חיכתה לנו ארוחת בוקר, בדיוק בשעה שביקשנו, בשולחן גדול בגינה. הארוחה כללה כל מה שאפשר היה לחשוב עליו לארוחת בוקר – והכל היה טרי וטעים!
הצימרים היו נקיים ומצוידים (לארוחת ערב שרצינו להכין לעצמנו רינה סיפקה את כל הכלים).
את הסוף שבוע הזה נזכור לעוד הרבה זמן והרבה בזכות המקום והמארחים המקסימים.
ממליצה בחום!

מיקה בלק, 10/3/2008
ה- צימר
מקום מדהים. נקי, מרווח ונעים הינו בסוף השבוע האחרון חגגנו את יום הולדתי עם שלושת ילדינו. היה מקסים ומדהים. ארוחת בוקר 5 כוכבים. המארחים נפלאים ובסוף גם יצאנו עם שקית אבוקדו הביתה. יישר כח. אנחנו ללא ספק נחזור לשם ובקרוב מאוד. ואנו ממליצים בכל פה.
מירי ואלי סנ, 9/3/2008
אין מילים
יום אחרי חתונתנו הגענו לצימר "הבית של יעל" וכבר בכניסה לצימר הבנו כי זכינו...
רינה קיבלה אותנו בחום עם עוגות ופינוקים, שהינו בצימר המבודד במטע האבקודו המדהים, הצימר משגע ונקי המיטה נעימה והגקוזי ענק ממליצים בחום לכל הזוגות שמחפשים תמורה מלאה לכספם לא תצטערו
גנאור ויובל ק, 26/2/2008
צימר מקסים, אנשים מקסימים
הגענו אל "הבית של יעל" לראשונה לפני שמונה שנים, ומאז חזרנו כבר חמש פעמים. רינה ואשר אנשים נעימים והגונים. בית העץ שבו התארחנו הפעם היה אסתטי ונקי להפליא, מתוחזק היטב, עם המון מחשבה והשקעה בפרטים הקטנים. הנוף למטע האבוקדו נהדר. הצימר הזוגי הכי נחמד שהתארחנו בו מעודנו.
נורית וחיים ו, 5/1/2008
היינו ונהינו
המקום מקסים הצימר מטופח נקי ונעים מאוד. ארוחת הבוקר של יעל - ממש מעולה. הבטחנו לעצמנו שנחזור גם בחורף!
עמוס דותן , 20/8/2007
היינו בגן - עדן
התארחנו בצימרים קבוצה בת 22 אנשים, 3 דורות של משפחה, מגיל 4 עד 74. היה מ-ד-ה-י-ם!!
דבר ראשון - הניקיון! הרגשנו כאילו אנחנו הראשונים שמשתמשים בצימרים! מבריק!
דבר שני - היחס החם שקיבלנו מרינה ומאשר, בעלי הצימר. זוג מקסים שיודעים את מלאכת האירוח.
ארוחת הבוקר מעולה.
הדשא במרכז הבקתות שימש מקום מפגש והנאה חברתית.
בקיצור - 22 איש ואף קיטור אחד, ולו הקטן ביותר. היה מושלם!
תודה לכם!
עדנה צור-אונג, 14/7/2007
המלצה
מקום מדהים!!! עם אנרגיות שפשוט קשה להסביר עד כדי כך שלא תרצו לעזוב. נקי, מסודר ופסטורלי למשפחות וגם לזוגות אוהבים ... אז שתדעו שאנחנו נהנו ...מומלץ מאוד
סוני ויגאל טי, 27/6/2006
גילוי נאות
כל המידע בדף זה (כולל מחירים, מבצעים, תמונות, קופונים וכו') נכתב ומעודכן בידי בעל העסק או מי מטעמו. התמונות בדף הן להמחשה בלבד.

אם נתקלתם בשגיאה או טעות אנא כתבו לנו במייל

אטרקציות באזור

לכל האטרקציות באזור >>

שאלות ותשובות נפוצות על “הבית של יעל בקתות עץ”

כן, יש בית כנסת בבצת.
מסעדות ובתי קפה ניתן למצוא בתחנות הדלק ובישובים הסמוכים, במרחק נסיעה קצר מ"הבית של יעל בקתות עץ". לצפייה ברשימת המסעדות ובתי הקפה באזור, לחצו כאן.
יש אינטרנט אלחוטי wi-fi חינם לאורחינו.
כן, קראו את חוות הדעת המאומתות של מבקרים קודמים בצימר "הבית של יעל בקתות עץ".
המידע משתנה מעת לעת. לצפייה בחדרים הפנויים לסופ"ש הקרוב, כולל מחירים והטבות, נא בדקו כעת את זמינות החדרים.
המחירים מגוונים ומשתנים בהתאם לעונה, סוג החדר ומספר האורחים. למחירון המלא של "הבית של יעל בקתות עץ", צפו במחירון החדרים.
במרחק דקות נסיעה מ"הבית של יעל בקתות עץ" תוכלו למצוא מגוון אטרקציות ומסלולי טיול ברגל וברכב. לצפיה ברשימת האטרקציות באזור, לחצו כאן.

להיות ראשון זה מחייב - צימר הינו אתר הצימרים הותיק והמוביל בישראל!